<333

Hola !


Min dag börjar med att jag hade idrott. På idrotten så sprang vi eljuspåret som var ganska jobbigt :(
Men det känndes ju sjukt bra när man hade sprugit klart. Jag var väldig stolt över mig när jag var klar :)
Pågrund av att vi hade börjat lite senare på idrotten än vad vi skulle göra så slapp vi matten eftersom att när vi var klara så var det bara 5 min tills vi slutade matten om ni förstår ?
Men iallafall sen så hade vi svenska och där gjorde vi inte så mycket utan var mest vid datan.
Idag hade vi 2 håltimmar som känns hur bra som helst och därför fick vi sluta tidigt.
Ikväll är det majbrasan och jag vet inte vem jag ska gå med men det blir väl någon kompis eller familjen.
Nu tror jag att jag ska gå och vila en stund, känner mig faktiskt inte så bra, vet inte varför...:(
 

Ha de bra så länge!


Ciao // Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback