Prov !!!

Heeeeeeej bloggen!!



Idag hade vi prov i skolan på matten och det gick väl bra hoppas jag? Det är speciellt viktigt att det går bra på matten, svenskan och engelskan eftersom att det är kärn ämnerna i skolan och om man inte får bra betyg i dom så vet jag inte vad som kommer hända med mig ? Kanske kommer jag att få jobba som städerska eller något ? och hur kul är det egenkligen? Men i alla fall så fick jag tillbaka ett annat prov som jag hade i måndags och det var spanskan och jag hade inte pluggat speciellt mycket så resultatet blev inte så bra men fick i alla fall G men nästa gång kommer det bli MVG lovar jag !!! :D
Dagen har varit lite seg och lugn men ganska okej.....
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och bara har tråkigt men det blir mat snart så jag måste gå och hjälpa mamma med maten !!!
men ni får ha det bra så länge så hörs vi ikväll eller imorgon :D

Jag vet att ni längtar redan men jag kommer tillbaka jag lovar !!!:D



Pösssss

//// Julia den BÄSTA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback