091010

God kväll bloggen :)

Den här veckan har det hänt väldigt många saker. Både posetiva och negativa saker. Men det ska jag lämna bakom mej och bara fokusera på skolan nu och skita i allt annat :)
Har iallafall haft en underbar dag idag med släkten. Vi åt gott och hade det allmänt trevligt. Det är kul när man kan träffas och bara umgås. Mamma fick lite presenter och även lite pengar :)
Jag tror ärligt talat att det inte finns någon mer underbar mamma än min ? haha men det är väl så alla säger om sina mammor. Har också hunnit plugga lite idag fast är inte helt klar än. Fortsätter imorgon!
Har nästan bestämt mej vad jag vill bli när jag blir stor haha det där lät töntigt men ni förstår nog vad jag menade.
Aja nu ska jag umgås med min mamma lite.
Ha det bra tills nästa gång:)
// Julia♥


Glöm igår, lev för idag, be för imorgon.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nä jag har den bästa mamman :-P

2009-10-11 @ 08:39:03
URL: http://guldlock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback