091017

Är fortfarande förkyld. Känns inte så kul, speciellt inte på en Lördag.
Det blir väl bara att vara hemma i helgen då.
På måndag ska jag ha utvecklings samtal klockan ett.
Känns inte så där jätte kul, hatar faktiskt skolan. EN av mina lärare har sänkt mitt betyg från VG till G.
Så nu har jag bara två VG eller om ens det eftersom att våran matte lärare inte har gett oss resultaten än.
Känns inte så himla kul. Jag hoppas att jag ändå kommer in på den linjen jag vill ha. Jag tänkte välja hantverkar lingen. Jag ska nämligen bli frisör och när jag är frisör ska starta eget företag. Kommer bli skit bra.
Men jag vet inte riktigt hur mycket poäng man måste ha för att komma in på linjen men det får jag prata med syv om. Jag har tid med henne den 6 november. Ska faktiskt skriva upp frågor på en lapp som jag ska fråga henne.
Nu gäller det att plugga sten hårt. Vill verkligen lyckas i livet och det kommer jag nog men bara att jag tror på mej själv!


// Julia♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback