091019

God morgon bloggen !

Idag är det en ny dag. Idag ska jag har utveckligsamtal klockan 1. SÅ just nu håller jag på att fixa mej och sen ska jag nog äta något innan jag och mamma går till skolan. Eftersom att alla har möte idag så har vi ledigt idag men det är riktigt skönt att få en extra dag ledigt + att nästa vecka är det lov.
Och gissa vad jag ska göra på lovet. Jo jag ska åka upp till norrland och hälsa på en kompis till familjen.
På ett sätt känns det skit kul och skönt att komma härirfån men ändå så skulle jag vilja vara här nere med min tjejer och hitta på massa kul. Buh !!!!! :(
Aja får se hur det blir....
// Julia♥


(Brist på bilder)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag som tyckte du skulle vara härnere så vi kunde ses någon dag på ditt lov :)

2009-10-19 @ 13:38:05
URL: http://guldlock
Postat av: özlem

SÅ du åker ändååååå! :( trist det kommer va utan dig!

men glad för din skull! =)

2009-10-19 @ 22:08:02
URL: http://ozzaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback