Sushi !

Heeeej bloggen :)

Idag hade vi två hålltimmar så vi slutade ungefär vid 12 tiden. Jovana och Lollo ( två tjejer i min klass) ville åka och käka sushi så jag, özlem, merve, sara och isbell åkte också med dom. Det var första gången jag åt sushi och det var rätt så gott. Men jag skulle nog inte slösa pengar igen på sushi men det var kul att prova något nytt.

Jag kom precis hem. Sitter här själv eftersom att min mamma är i stan och även min bror. Jätte tråkigt !!!
Jag ska fråga någon kompis om den har lust att kanske gå ut eller något... Annars ska jag nog plugga lite matte idag. Jag förstår ingeting så det är bäst att jag försöker.

Ha det bra !!

// Julia♥

PS: Jag kanske skulle börja ha en egen blogg istället?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag röstar för en egen blogg... det är ju ändå mest du som skriver :)

2009-10-20 @ 18:27:02
URL: http://guldlock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback